Pages - Menu

Friday, August 26, 2016

Kesilapan

Masa rehat.

Saya berehat di meja saya sambil membelek-belek handphone. Lebih tepat lagi , belek facebook dan instagram..heeee..

Tiba-tiba seorang pelajar kelas saya datang menghampiri saya.

Ummar : Teacher Hidayah , boleh ke kalau Ummar nak hantar buku latihan yang teacher beri semalam?

Saya : Yang homework tuition tu ke ?

Ummar : Aha.

Saya : Hmm..boleh.

Ummar : Ok teacher, saya ambil kejap.

Ummar pun nak berlalu pergi untuk pergi mengambil buku tersebut. Dan tiba-tiba saya berkata ,

"Muhammad, kejap lagi kan teacher masuk kelas BM, Muhammad hantar waktu tu lah ,"

erk ? tergamam sekejap saya.

Muhammad ?
Muhammad tak datang sekolah hari ini. Boleh pulak saya tersebut nama dia. Mana taknya, yang paling rajin datang jumpa saya dalam teachers room ini,memang Muhammad je.

Allah.. ;(.

One day, saya akan cerita,siapa Muhammad.
;)

Teachers Room
2.28pm

No comments:

Post a Comment