Pages - Menu

Thursday, September 6, 2012

Welcome To The Family Dear

Alhamdulillah. Alhamdulillah. Alhamdulillah
Saya bersyukur  sangat-sangat padaNya di atas kehadiran insan baru dalam keluarga saya (senyum). Di saat orang lain sibuk nak menyambut merdeka , saya pula teruja mahu menyambut kehadiran orang baru. 

Alhamdulillah,pada 31 Ogos yang lepas,kakak saya selamat melahirkan permata hatinya yang ketiga yang juga merupakan cahaya hati saya yang ke-12. Fuh! Dalam masa 11 tahun, saya sudah mempunyai 12 orang anak saudara (kesat peluh kat dahi). Alah,baru 12 orang kan. Sikit lagi tu, hehe.

Walaubagaimanapun, syukur sebab semuanya berjalan dengan baik. Kakak saya pun ok. Tidak ada kena jahit kat mana-mana. Saya yang berada di rumah ni, punyalah teruja nak tunggu kakak saya pulang untuk berpantang sebab saya tak sabar nak jumpa baby baru. Hanya emak saja yang pergi teman kakak saya di Bangi. Saya masih menjalankan tugas menjaga si bujang Irfan ni ha.. 

Dan akhirnya setelah seminggu saya menunggu,hari ini kakak saya pulang. Yeah! Akhirnya dapat jumpa baby baru saya (sambil lompat2.*ok! mengadanya)

 With my new niece,Syarha Nurfasihah
Comel kan? hehe

 Selamat datang baby ke dalam keluarga kecil ini :-)
Kita tunggu saja progress baby Syarha ni,heee

*NHH
25:74

No comments:

Post a Comment