Pages - Menu

Sunday, January 29, 2012

It's Your Time,Dear ^_^

Sumber Gambar : Nurul Hidayah
Nabilah a.k.a Che Nab

Alhamdulillah, Jumaat yang lepas , selamat sudah teman saya menjadi isteri orang hanya dengan sekali lafaz (Senyum). Dia yang mahu bernikah , tapi saya yang di rumah ini pula yang berdebar-debar. Asyik melihat jam saja.Hehehe..Bila ada kawan-kawan yang menikah , saya memang akan terasa sedikit teruja =p. 


Nabilah Bte Kamarozaman 
dan pasangannya
Muhammad Syafiq Bin Azmi


Erm , Nabilah (che nab) ini adalah teman se-kolej dengan saya ketika diploma di KPTM Bangi dulu. Tapi waktu sama-sama belajar diploma dulu , langsung tak pernah tegur pun,hehe.Betul tak che nab?Hanya kenal pada nama saja, dan rasanya bila bertembung pun tak perasan kewujudan masing-masing kan.Sehinggalah dipertemukan sekali lagi ketika menuntut sama-sama di UiTM. Satu kursus, satu kelas. Maunya tak rapatkan. Boleh gelak sesama.Boleh juga berkongsi cerita.Boleh bergossip sesama.(Senyum)


Walaubagaimanapun Puan Nabilah , minta maaf ya tidak dapat hadir ke walimah kamu dan pasangannya.Berjanji mahu hadir tapi tiba-tiba ada hal yang mendatang.Minta maaf sangat-sangat. Nanti kalau tiba giliran saya satu hari nanti , jangan boikot pulak tau , ngeeee. Tapi mungkin waktu tu , anak kamu dah 3 @ 4 orang kot..=p


Alhamdulillah , sudah saling melengkapi antara satu sama lain.
Sangat-sangat gembira untuk kamu,dear. Tanggungjawab dah mula berbeza kan. Jalankan tanggungjawab dengan baik ok. Jangan anggap tanggungjawab itu beban ya. Dah tak boleh nak nakal-nakal dah, hehe.

 Puan Nabilah , jangan pernah berhenti untuk bertaaruf (berkenalan) dengan Encik Syafiq ya.Sebab, setiap hari , pasti akan ada perkara baru yang akan dipelajari tentang pasangannya. 
Jatuh cinta setiap hari tau!!!!Ini penting..!!!
Dan Puan Nabilah , senangkan Encik Syafiq ok, jangan susahkan.Sebab isteri itu hadir utk menyenangkan suami , bukan sebaliknya. Berkhidmat utk dia dengan sepenuh hati.

Dan untuk En Syafiq , jaga kawan saya baik-baik ya. Jangan sakiti hati dia. Jagalah amanah yang Allah swt berikan ini sebaik-baiknya. 

suka betul time nih..hehe
Ciuman pertama...

Selamat Datang ke dunia penuh pahala kawanku,
Kutip pahala banyak-banyak ok.
(^_*)

-NHH
(25:74)

No comments:

Post a Comment